Lumo Energia

Osa Energia 247:n asiakkaiden sähkösopimuksista siirtyy Lumo Energialle

Osa Energia 247:n asiakkaiden sähkösopimuksista siirtyy Lumo Energialle

Energia 247 on ajautunut taloudellisiin vaikeuksiin ja siirtänyt asiakkaidensa EkoWatti Spotti -sähkösopimukset Lumo Energialle.

Pohjoismaisen pörssisähkön hinta on ollut viime aikoina poikkeuksellisen korkealla, ja pörssisähkön hinnan ennustetaan edelleen nousevan ennätyskorkeaksi talven aikana. Tämän seurauksena Energia 247 Oy on ajautunut taloudellisiin vaikeuksiin eikä kykene jatkamaan sähköntoimituksia asiakkailleen.

Lumo Energia Oyj on ostanut Energia 247:ltä asiakkaiden EkoWatti Spotti -sähkösopimukset. Jos sinulla on kyseinen sähkösopimus Energia 247:llä, siirryt automaattisesti Lumo Energian asiakkaaksi. Muiden Energia 247:n asiakkaiden tulee etsiä viipymättä uusi sähkönmyyjä. Tutustu Lumo Energian tarjoamiin sähkösopimuksiin.

Energia 247 on tiedottanut asiakkailleen, miten heidän tulee toimia. Me Lumo Energialla tiedotamme siirrosta vielä sähköpostitse kaikille asiakkaille, joita siirto koskee.

Lisätietoa Energiaviraston sivuilta.

 

Mitä sähkösopimuksen siirtyminen tarkoittaa käytännössä?

Jos sinulla on ollut Energia 247:n EkoWatti Spotti -sähkösopimus, siirtyminen Lumo Energialle tapahtuu automaattisesti. Sähkön jakelu jatkuu katkeamatta, ja sopimuksesi ehdot ja hinnan määräytymisperuste pysyvät ennallaan.

Tässä tapauksessa siirtyminen tapahtuu tiivistetysti näin:

Jos sopimuksesi siirtyy automaattisesti Lumolle ­– tervetuloa!

Ja jos etsit uutta sähkösopimusta, tutustu alta sopimuksiimme ja valitse sinulle sopiva vaihtoehto.

Sähköä aina ajan­tasaiseen hintaan

Ota ohjat omiin käsiin ja käytä sähköä silloin, kun se on halvinta. Tuntispot-sopimuksessa hinta vaihtelee tunneittain Nord Pool -sähköpörssin hintojen mukaisesti.

  • Muuttuva kWh-hinta + marginaali 1,25 snt/kWh
  • Perusmaksu 0 €
Lisää artikkeleita

Arvostamme asiakkaitamme ja siksi erotumme ensiluokkaisella ja tehokkaalla asiakaspalvelulla. Ota meihin yhteyttä, jos kaipaat apua sopimuksen teossa, palvelun käyttöönotossa tai vain haluat uuden, paremman sähkösopimuksen.

Usein kysytyt kysymykset

Asiakaspalvelun aukioloajat: arkisin klo 9–18.

Aukioloaikojen ulkopuolella lähetä tiedustelusi sähköpostilla osoitteeseen [email protected].

Asiakaspalvelun palvelupuhelimen hinnasto: paikallisverkkomaksu

Arkisin ma-pe klo 9-18
09 4272 0444
Sähköpostitse
[email protected]
Löydät myös vastauksia usein kysytyt kysymykset sivulta.