Tiedote: Lumo Energia ja eturivin muusikot peräänkuuluttavat muutosta asenneilmastoon

Lumo Energia julkaisi tänään perjantaina 18.10.2019 uutta suomalaista lyriikkaa Helsingin Sanomien etusivulla. Teksti on vielä julkaisemattomasta kappaleesta, jonka tekijöihin kuuluvat muun muassa Karri Miettinen (Paleface) ja Tero Roininen (mm. Sara Forsberg, Deep Insight, GG Caravan). Kappale tullaan julkaisemaan myöhemmin singlenä, mutta taiteilijat ovat vielä salaperäisen vaitonaisia projektin muista yksityiskohdista.

"Haluamme teollamme herättää keskustelua siitä, miten ympäristöstä voidaan helposti pitää huolta asenteita muuttamalla. Uusiutuvan energian valitseminen on yksinkertainen tapa osallistua yhteisiin ilmastotalkoisiin", muistuttaa Lumo Energian toimitusjohtaja Samuli Melanko

Kenen tahansa on helppo valita Lumo Energian luontoa rasittamaton Hyvä-sähkösopimus, jonka alkuperä on 100 % tuulivoimaa. Jotta musiikkia riittäisi myös tuleville sukupolville.

Samuli Melanko

Seuraa unelmiasi, älä hintoja

Kuuden kuukauden määräaikainen sopimus erittäin edullisesti, vaikka heti.

• Kiinteä kilowattituntihinta 4,38 snt/kWh
  • Ei perusmaksua
  • Ei pitkää sitoutumista

Artikkelit

Asiakaspalvelu

Arvostamme asiakkaitamme ja siksi erotumme ensiluokkaisella ja tehokkaalla asiakaspalvelulla. Ota meihin yhteyttä, jos kaipaat apua sopimuksen teossa, palvelun käyttöönotossa tai vain haluat uuden, paremman sähkösopimuksen.

Usein kysytyt kysymykset

Asiakaspalvelun aukioloajat: arkisin klo 9–18.

Aukioloaikojen ulkopuolella lähetä tiedustelusi sähköpostilla osoitteeseen [email protected].

Asiakaspalvelun palvelupuhelimen hinnasto: paikallisverkkomaksu

09 4272 0444 [email protected]