Lumo Energia

Lumo Energian asiakaspalvelu

Miten toimin, jos haluan vaihtaa sähkösopimukseni toiseen? Mitä tapahtuu, kun määräaikainen sähkösopimukseni päättyy? Olen muuttamassa, miten toimin?

Muun muassa näihin ja muihin sähkösopimukseesi liittyviin kysymyksiin saat apua asiakaspalvelustamme. Palvelemme arkisin klo 9–18 sähköpostitse ja puhelimitse. Yhteystietomme löydät sivun alaosasta.

Alle olemme koonneet linkkejä sivuille, joista löytyy hyödyllistä tietoa asiakkaillemme. Suosittelemme tutustumaan näihin sivuihin, jos et ole sitä vielä tehnyt. Ehkäpä löydät vastauksen kysymykseesi!

Oma Lumo

Oma Lumo -palvelusta löydät olennaiset tiedot omasta sähkösopimuksestasi, seuraat kulutustasi ja tarkastelet laskujasi.

Oma Lumo -palveluun

Ajankohtaista sähkön hinnasta

Vuoden 2021 jälkimmäisellä puoliskolla sähkön hinta nousi, ja joulukuussa pörssisähkö oli ennätyksellisen kallista. Miltä sähkön hintatilanne näyttää kesällä 2022?

Lue lisää

Arvostamme asiakkaitamme ja siksi erotumme ensiluokkaisella ja tehokkaalla asiakaspalvelulla. Ota meihin yhteyttä, jos kaipaat apua sopimuksen teossa, palvelun käyttöönotossa tai vain haluat uuden, paremman sähkösopimuksen.

Usein kysytyt kysymykset

Asiakaspalvelun aukioloajat: arkisin klo 9–18.

Aukioloaikojen ulkopuolella lähetä tiedustelusi sähköpostilla osoitteeseen [email protected].

Asiakaspalvelun palvelupuhelimen hinnasto: paikallisverkkomaksu

Arkisin ma-pe klo 9-18
09 4272 0444
Sähköpostitse
[email protected]
Löydät myös vastauksia usein kysytyt kysymykset sivulta.