Lumo Energialta saat aurinkopaneelit taloosi helposti ja yksinkertaisesti

Lumo Energialta saat aurinkopaneelit taloosi helposti ja yksinkertaisesti

Aurinkosähköjärjestelmän hankinta Lumo Enegialta on tehty sinulle helpoksi ja yksinkertaiseksi, ja me autamme sinua hankinnan kaikissa vaiheissa. Alkuun pääsemiseksi ei tarvita muuta kuin arvio asuntosi vuosittaisesta sähkönkulutuksesta. Tässä hankinnan vaiheet pääpiirteittäin:

 

1. Alkuselvitys

Aluksi selvitetään, millainen järjestelmä sopii parhaiten kohteesi sähköntarpeeseen. Käytä sivullamme olevaa laskuria kohteeseesi sopivan järjestelmän selvittämiseen ja jätä meille yhteystietosi. Asiantuntijamme ottaa sinuun yhteyttä ja selvittää kanssasi, aurinkosähkön hyödyntämismahdollisuudet kohteessasi. Jos olet aikeissa hankkia lähiaikoina uusia sähköä paljon kuluttavia laitteita, otamme myös nämä huomioon. Näiden tietojen perusteella laskemme tarjouksen sopivasta järjestelmästä.

 

2. Tarjous

Alkuselvityksen perusteella teemme sinulle tarjouksen kohteeseesi sopivan järjestelmän avaimet käteen -asennuksesta. Tarjoukseen eritellään kaikki asennettavat komponentit, mahdolliset äly- ja ohjauspalvelut sekä työn osuus, josta voit hakea kotitalousvähennyksen. Avustamme sinua myös kotitalousvähennyksen hakemisessa. Tarjouksen hinta sisältää kaikki kohteessa tehtävät työt ja muutokset.

 

3. Kartoitus

Kun olet hyväksynyt tarjouksemme, kartoitamme järjestelmän asennuksen kohteeseesi. Kartoitus ei vielä sido sinua tilauksen tekemiseen. Kartoituksessa selvitetään kaikki asennuksen kannalta olennaiset asiat, kuten paneelien sijoittelu katolle, sähkökeskuksen sijainti sekä kaapelien reitit. Myös sinun toiveesi asennuksen suhteen huomioidaan kartoituksen yhteydessä. Kartoituksen jälkeen tehdään sopimus ja sovitaan ajankohta järjestelmän asennukselle.

 

4. Asennus ja käyttöönotto

Asennus suoritetaan kartoituksessa sovitun suunnitelman mukaisesti, sertifioitujen asentajiemme toimesta. Tavallisen asuintalon harjakattoasennus tapahtuu yleensä päivässä. Sinun ei tarvitse olla itse paikalla asennuksen aikana, huolehdithan kuitenkin asentajllemme pääsyn kaikkiin tarvittaviin paikkoihin.

Kun järjestelmä on asennettu, asentajamme pitää sinulle vielä käyttökoulutuksen, jossa käydään läpi turvallisuuteen liittyvät asiat sekä mahdollisten lisäpalveluiden käyttö. Paikan päällä sinulle luodaan tunnukset GEF Vision -palveluun, jonne voit kirjautua saman tien.

Asennetusta järjestelmästä lähetetään tarvittavat tiedot verkkoyhtiölle yleensä jo seuraavana arkipäivänä, ja saat ilmoituksen, kun voit kytkeä järjestelmän tuottamaan sähköä. Sähköntuotantoa voit alkaa seurata heti käyttöönoton jälkeen GEF Vision -sovelluksella.

 

5. Aurinkovoimala käytössä

Kun järjestelmä on käytössä, voit itse seurata sen reaaliaikaista sähköntuotantoa GEF Vision -sovelluksella. Jo muutaman aurinkoisen päivän jälkeen pystyt näkemään, kuinka paljon voimalasi on tuottanut sähköä mihinkin kellonaikaan ja voit suunnitella sähkönkulutustasi tietojen perusteella. Myös me Lumo Energialla näemme voimalasi tuotantotiedot ja lähetämme sinulle vuosittain yhteenvedon tuottamasi sähkön määrästä, sen omakäyttöasteesta sekä vuosittaisesta säästöstä.

GEF Vision seuraa myös itse voimalasi toimintaa automaattisesti ja raportoi mahdollisista sähköntuotannon häiriöistä GEF Valvomoon. Mikäli emme pysty korjaamaan häiriötä etänä, otamme sinuun yhteyttä.

Aurinkovoimala on paikallaan ainakin seuraavat 30 vuotta. Asiakaspalvelumme auttaa sinua voimalan hyödyntämiseen tai sen käyttöön liittyvissä kysymyksissä koko järjestelmän elinkaaren ajan.

 

Aloita laskemalla sinulle sopiva järjestelmä alla olevalla laskurilla.

Selvitä kohteeseesi sopiva aurinkosähköjärjestelmä

0 kWp

Järjestelmän teho

4500 kWh

Vuosituottoarvio

0

Vuosittainen säästö
?
Hinta OVH
GEF Vision
399 €
Kulutuksen ohjaus
199 €
Kampanja-alennus
-
Alennettu hinta
Arvioitu kotitalusvähennys
-
Lopullinen hinta

0

Hinta-arvio sis. asennus
(Rahoitus alkaen €/kk)

Artikkelit

Asiakaspalvelu

Arvostamme asiakkaitamme ja siksi erotumme ensiluokkaisella ja tehokkaalla asiakaspalvelulla. Ota meihin yhteyttä, jos kaipaat apua sopimuksen teossa, palvelun käyttöönotossa tai vain haluat uuden, paremman sähkösopimuksen.

Usein kysytyt kysymykset

Asiakaspalvelun aukioloajat: arkisin klo 9–18.

Aukioloaikojen ulkopuolella lähetä tiedustelusi sähköpostilla osoitteeseen [email protected].

Asiakaspalvelun palvelupuhelimen hinnasto: paikallisverkkomaksu

09 4272 0444 [email protected]