Hinnasto ja palveluehdot kuluttaja-asiakkaille

  • Aloi­tet­tu kat­kai­sup­ro­ses­si si­säl­täen mah­dol­li­sen uu­del­leen­kyt­ken­nän: 25 €
  • Asia­kir­ja- ja sel­vi­tys­työt: 60 €/alkava 30 min
  • Yli­mää­räi­sen suo­ri­tuk­sen pa­lau­tus ja vir­he­suo­ri­tuk­sen koh­dis­ta­mi­nen: 10 €
  • Maksuhuomautuskulu: 5 €
  • Laskutus kolmen kuukauden välein: 3,40 €/kk
  • Jos kohteen vuosikulutusarvio on alle 1 MWh, veloitamme ylläpitomaksun 2,90 €/kk. Jos todellinen kulutus eroaa arviosta, asiakkaan tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme.
  • Lumo Energialla on oikeus käyttää asiakkaan tietoja tietosuojaselosteen mukaisesti.

 

Vaihto-oikeus

  • Vaihto-oikeus on maksullinen lisäpalvelu, joka oikeuttaa asiakkaan tekemään uuden määräaikaisen sopimuksen kesken määräaikaiskauden.
  • Vaihto-oikeuden voi hyödyntää Lumo Energian määräaikaiseen sopimukseen, jonka sopimuskausi on yhtä pitkä tai pidempi kuin nykyisen sähkösopimuksen.
  • Vaihto-oikeus on sidottu sähkösopimuksen määräaikaiskauteen, eikä sitä voi irtisanoa kesken sopimuskauden.
  • Vaihto-oikeus laskutetaan kuukausittain sähkölaskun yhteydessä.
  • Mikäli kyseessä on 6 tai 12 kuukauden määräaikainen sopimus, vaihto-oikeuden voi käyttää kerran sopimuskauden aikana.
  • Mikäli kyseessä on 24 kuukauden määräaikainen sopimus, vaihto-oikeuden voi käyttää kerran 12 kuukauden aikana.
  • Vaihto-oikeuden voi liittää määräaikaiseen sopimukseen vain sopimuksen teon yhteydessä.
  • Vaihto-oikeuden voi liittää sellaisen kohteen sähkösopimukseen, jossa kulutus on max. 30 000 kWh/vuosi.
  • Kun asiakas haluaa hyödyntää vaihto-oikeuden, hänen tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.
  • Uusi sopimus voi astua voimaan aikaisintaan seuraavana arkipäivänä vaihto-oikeuden käytön ilmoittamisesta.
  • Mikäli vaihto-oikeutta ei ole käyttänyt sopimuksen määräaikaiskauden päättymiseen mennessä, asiakkaan tulee itse irtisanoa vaihto-oikeus ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun. Muussa tapauksessa vaihto-oikeus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana maksullisena lisäpalveluna.

 

Kampanjaehdot

Kampanjakoodilla saatua hyvitystä ei voi muuttaa rahaksi. Hyvitystä ei voi muuttaa rahaksi myöskään siinä tapauksessa, että asiakas irtisanoo sähkösopimuksena Lumo Energialta ennen kuin on saanut täyden hyvityksen. Kampanjakoodin saaja ei voi olla Lumo Energian nykyinen asiakas. Uuden asiakkaan on tehtävä sähkösopimus lumoenergia.fi-sivustolla voidakseen hyödyntää edun. Uusi asiakas voi hyödyntää vain yhden kampanjakoodin. Kampanjaetua ei voi yhdistää muihin kampanjoihin.

Seuraa unelmiasi, älä hintoja

Toistaiseksi voimassa oleva Hyvä-sähkösopimus on erinomainen valinta kaikkiin kohteisiin. Tämä helppo ja suosittu sopimus on hyvä myös ympäristölle.

  • 9,49 snt/kWh + 2,90 €/kk
  • Ei pitkää sitoutumista
  • EKOenergia-merkittyä tuulivoimaa

Artikkelit

Asiakaspalvelu

Arvostamme asiakkaitamme ja siksi erotumme ensiluokkaisella ja tehokkaalla asiakaspalvelulla. Ota meihin yhteyttä, jos kaipaat apua sopimuksen teossa, palvelun käyttöönotossa tai vain haluat uuden, paremman sähkösopimuksen.

Usein kysytyt kysymykset

Asiakaspalvelun aukioloajat: arkisin klo 9–18.

Aukioloaikojen ulkopuolella lähetä tiedustelusi sähköpostilla osoitteeseen [email protected].

Asiakaspalvelun palvelupuhelimen hinnasto: paikallisverkkomaksu

09 4272 0444 [email protected]