Kampanjaehdot

Kampanjakoodilla saatua hyvitystä ei voi muuttaa rahaksi. Hyvitystä ei voi muuttaa rahaksi myöskään siinä tapauksessa, että asiakas irtisanoo sähkösopimuksena Lumo Energialta ennen kuin on saanut täyden hyvityksen.

 

Kampanjakoodin saaja ei voi olla Lumo Energian nykyinen asiakas. Uuden asiakkaan on tehtävä sähkösopimus lumoenergia.fi-sivustolla voidakseen hyödyntää edun. Uusi asiakas voi hyödyntää vain yhden kampanjakoodin. Kampanjaetua ei voi yhdistää muihin kampanjoihin.

Asiakaspalvelu

Arvostamme asiakkaitamme ja siksi erotumme ensiluokkaisella ja tehokkaalla asiakaspalvelulla. Ota meihin yhteyttä, jos kaipaat apua sopimuksen teossa, palvelun käyttöönotossa tai vain haluat uuden, paremman sähkösopimuksen.

Usein kysytyt kysymykset

Asiakaspalvelun aukioloajat: arkisin klo 9–18.

Aukioloaikojen ulkopuolella lähetä tiedustelusi sähköpostilla osoitteeseen [email protected].

Asiakaspalvelun palvelupuhelimen hinnasto: paikallisverkkomaksu

09 4272 0444 [email protected]