Tasaraha

Sähköä joka kuukausi samaan hintaan

Valitse neljästä eri kokoisesta pakettisähkösopimuksesta omaan kulutukseesi sopivin vaihtoehto ja unohda kilowattitunnit ja niiden vaihtelevat hinnat. Tasaraha-sopimuksella tiedät aina tarkkaan, paljonko sähköstäsi maksat. 

Tasaraha-paketit

Tasarahalla energiaa jää muuhunkin

Kiinteähintainen pakettisähkösopimus on moderni ja turvallinen valinta. Maksat sähköstä joka kuukausi saman hinnan huolimatta sähkön hinnan noususta tai oman kulutuksesi piikeistä. Sopimuksen määräaikaiskauden päättyessä sopimus uusiutuu automaattisesti seuraavalle kaudelle. Yksinkertaista.

Näin valitset oikean paketin

Yllä on kerrottu suuntaa-antavasti, minkä kokoiseen asuntoon mikäkin paketti sopii. Asunnon koko ei kuitenkaan tarkkaan kerro sähkön kulutuksesta. Kun valitset itsellesi sopivaa pakettia, tarkista vuosikulutusarvio sähkölaskustasi. Sen avulla löydät sinulle parhaimman vaihtoehdon. Valitse Tasaraha-sopimuksista paketti, jonka maksimikulutus on mahdollisimman lähellä omaa vuosikulutustasi.

Tasaraha-sopimus on helppo ja luotettava valinta

  • 12 kuukauden määräaikainen sopimus uusiutuu automaattisesti, ja saat saman kiinteähintaisen Tasaraha-sopimuksen myös seuraavalle sopimuskaudelle. Jos hintaan tai sopimuksen muihin ehtoihin tulee sopimuskauden vaihtuessa muutoksia, ilmoitetaan niistä hyvissä ajoin. Määräaikaiskauden päättyessä voit myös halutessasi vaihtaa sopimustyyppiä.
  • Mikäli vuosikulutuksesi ylittää sopimuskauden aikana paketin maksimikulutuksen, laskutetaan kulutuksestasi 6,99 snt/kWh kiinteän kuukausihinnan lisäksi. Vaikka paketin kulutusrajan ylittyminen pienissä määrin voi olla kannattavaakin, on parasta valita paketti, jonka kulutusrajaa oma sähkönkäyttö ei ylitä. 
  • Lumon asiakkaana voit tarkkailla sähkönkulutustasi Omat sivut -palvelussa. Jos alkaa näyttää siltä, että vuosikulutuksesi ylittää paketin maksimikulutusrajan, voit aina vaihtaa Tasaraha-paketin isompaan ilman lisäkuluja, myös kesken sopimuskauden.
  • Pakettihinta sisältää sähkönmyynnin. Sähkönsiirrosta laskuttaa omalla laskullaan paikallinen sähkönsiirtoyhtiö julkisen hinnastonsa mukaisesti.

Myyntiehdot

Asiakaspalvelu

Arvostamme asiakkaitamme ja siksi erotumme ensiluokkaisella ja tehokkaalla asiakaspalvelulla. Ota meihin yhteyttä, jos kaipaat apua sopimuksen teossa, palvelun käyttöönotossa tai vain haluat uuden, paremman sähkösopimuksen.

Asiakaspalvelun aukioloajat: arkisin klo 9–17.

Aukioloaikojen ulkopuolella lähetä tiedustelusi sähköpostilla osoitteeseen [email protected].

Asiakaspalvelun palvelupuhelimen hinnasto: paikallisverkkomaksu

09 4272 0444 [email protected]